IMPORTANT! Pentru a îmbunătăţi relaţia cu tine acest site foloseşte cookie-uri (eng. cookies).
Pentru mai multe detalii apasă aici. Dacă esti de acord cu acest lucru atunci poti [x] închide acest avertisment.
GARANTII
Garanția este valabilă timp de 24 de luni pentru produse și 12 luni pentru încuietori (de la data vânzării).
 
În cazul plângerii pentru un produs cu garanție valabilă, SC HORACE MEDIA SRL furnizează piese de schimb și acoperă costurile de expediere.
 
În cazul unei reclamații, cumparatorul trebuie să indice numărul de serie al unui produs sau factură.
 
Pretenţiile motivate ale clientului faţă de  comerciant din cauza deficienţelor  produselor vor fi soluţionate conform prevederilor legale.
Clientul se obligă, să verifice produsul la recepţie şi să anunţe imediat comerciantul despre eventualele neconformităţi. Clientul va consemna în scris, la recepţie, pe nota de livrare a transportatorului deficienţele constatate. Dacă clientul va constata ulterior, că produsul are deficienţe, atunci este obligat să informeze imediat comerciantul. Dacă clientul omite să  anunţe o deficienţă atunci produsul este considerat ca fiind acceptat. Avariile din timpul transportului vor fi anunţate suplimentar şi transportatorului.
Printre deficienţele produsului nu se numără avariile pe care clientul le-a provocat prin folosirea necorespunzătoare sau neconformă cu contractul/ instrucţiunile de utilizare/ fişa produsului. Decisive pentru evaluarea folosirii necorespunzătoare sau neconforme cu contractul sunt datele fabricantului produsului din instrucţiunile de utilizare.
 
Garanţia se pierde la intervenţii, reparaţii sau încercări de reparare de către cumpărător sau de către o terţă persoană neautorizată. Reparaţiile se pot efectua doar de către comerciant, sau de  către firmele autorizate de acesta.

1. RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZIȚII PERSOANE FIZICE:
 
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
 
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
 
 
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii S.C HORACE MEDIA SRL de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
SC HORACE MEDIA SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SC HORACE MEDIA SRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
 
Pentru returnare se va transmite numai prin e-mail (office@astra.com.ro) - produsele se pot returna dupa confirmarea din partea companiei
 
2. RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZIȚII PERSOANE JURIDICE: 
 
În cazul persoanelor juridice (sau a tuturor asociaților, organizaților, societăților, etc., care sunt înregistrate în baza unui cod fiscal), se aplica toti termenii mentionati in prezenta politica de returnare cu exceptia perioadei de returnare care este de 5 zile calendaristice (returnarea fizica a produselor se va face in maximum 3 zile calendaristice de la confirmarea returnării), iar perioada maximă de returnare a baniilor este de 30 de zile calendaristice. 
Procedura de returnare este identica ca in cazul persoanelor fizice, adica este obligatorie transmiterea pe e-mail.
Returnarea baniilor se va face doar prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de plata initiala.
 
3. NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE: 
 
- Produse fara ambalajul original si complet, asa cum a fost livrat (pachet complet, asta insemnand si suportii de polistiren sau carton care au rolul de protejare al produsului)
- Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi sau care nu respectă termenii de garanție;
- Produse care nu respectă termenii certificatului de garanție;
- Produse aduse pe comenzi speciale;
 
Produsele care prezintă defecțiuni sau vicii de fabricație (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garanție) în termen de 48 de ore de la recepție vor fi înlocuite (fără alte costuri - în limita stocului disponibil și cu condiția ca produsul să fie pachet complet exact ca în momentul ridicării sau livrării) cu condiția notificării în scris la adresa de e-mail. În cazul în care nu se respectă condițiile de returnare, produsul va intra în regim normal de garanție.